joi, 17 august 2017

Onomastica

Am doua nume, unul ales de parinti si unul ales de o matusa, sora a bunicii din partea mamei, tanti Lizica. Cel ales de parinti este un nume mai rar, pe care il poarta si nanul meu de botez, Emilia/Emil, cu acest nume am fost si sunt cunoscuta in societate. Pe numele ales de matusa mea, Gabi, ma numea doar tanti Lizica si familia dansei, din acest motiv nu prea raspund daca ma striga cineva astfel. Nici sarbatoarea onomastica nu obisnuiesc sa o tin, obicei ramas dintotdeauna. Practic al doilea nume nu exista pentru mine decat o zi-doua pe an cand ma intalneam cu familia matusii. A trebuit sa invat reiki ca sa aflu ce nume superbe am. As putea spune acum ca emisfera mea stanga se numeste Emilia iar cea dreapta poarta numele Gabi. In societate voi ramane logica Emi, dar cand vorbesc cu mine insami tratez cu Gabi.
Intotdeauna mi-a placut sa fac daruri, atat materiale, personalizate, cat si spirituale, prin povete sau ganduri bune. Acum stiu de ce... :)
https://www.youtube.com/watch?v=IC7RMCA6Bbw

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Oglinzile eseniene

https://www.youtube.com/watch?v=QKCDY93APWs