marți, 22 august 2017

Plata karmica

Este un subiect imens, dar il putem sistematiza putin.
La nivel de Univers intentia/gandul se materializeaza cu atat mai repede cu cat spiritul este mai vechi/ are varsta astrala mai mare, deci este mai puternic datorita cantitatii si calitatii experientelor traite si mai responsabil. De aceea spiritele tinere nu prea platesc in aceeasi viata in care au gresit, lasandu-li-se timp sa inteleaga ce au facut, dar spiritele cu varste astrale mari raspund uneori si instantaneu, pentru a se putea elibera rapid de karma care ii poate lega de o planeta sau de un atasament. Si pentru ca cel mai usor vorbesti despre experientele tale, voi povesti despre mine.
Intotdeauna am crezut ca sunt ghinionista, daca gaseam un leu pe strada, pierdeam alt leu in cateva zile, daca incercam sa urc in tramvai/autobuz fara bilet, venea sigur controlul, daca incercam sa ascund ceva de parinti, intotdeauna ma descopereau, dar cel mai puternic mi-a marcat tineretea semnul de sub barbie.
Aveam zece ani iar Lumi vreo trei cand intr-o zi de vacanta, fiind ca de obicei singure acasa, i-am propus un joc cam periculos, pentru ca stiam ca ii place "sa zboare", asadar am urcat-o pe masa si i-am spus sa sara in bratele mele, ca o pot prinde. Si am prins-o de multe ori, dar ea voia mereu din nou, si la un moment dat mainile mele obosite au scapat-o jos. S-a lovit sub barba si a avut rana ca o taietura de vreo doi-trei cm. Eram in al unsprezecelea an de viata, numar maestru.
Cand abia implinisem 21 de ani, eram deci in al 22-lea an de viata, alt numar maestru, ma nimeresc pe strada pe ghetus, prinsa intre doua sanii care alunecau in sens contrar, cad cu barba pe gheata si ma aleg cu exact acelasi semn in acelasi loc.
Dupa alti 11 ani, urcam cu DD scarile pentru a-mi vizita parintii, si desi il tineam de mana, se impiedica si sterge cu barbita treapta urmatoare, acelasi semn, aceeasi marime, in acelasi loc!
Din acel moment, de cate ori aveam un necaz, ii multumeam Domnului ca mi l-a dat mie si nu baiatului. Si tot din acel an am inceput sa multumesc Domnului atunci cand ma simteam protejata, eu sau cineva din familie.
Si trebuie sa recunosc ca am inceput sa ma simt tot mai iubita si mai protejata, ba am inceput sa inteleg si de ce se intampla anumite lucruri. Asta inseamna sa inveti lectia de viata, daca nu reusesti, o repeti pana cand pricepi... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Oglinzile eseniene

https://www.youtube.com/watch?v=QKCDY93APWs