duminică, 20 august 2017

Raiul si iadul

Dr. Dragos Ovidiu Argesanu spune ca raiul are un management foarte prost, reclama aproape inexistenta, oamenii nu prea au habar de ce ar trebui sa lupte cu ei insisi pentru a reusi sa merite raiul.
Lumi (sora mea), cand a ajuns in Cipru (prima data pentru a munci), a decis ca acolo este raiul ei si nu a mai vrut sa plece, s-a casatorit, are un baiat cipriot roman. Bucuria cea mai mare pe care i-o ofera aceasta insula este marea la apus, de prin aprilie pana in noiembrie, calda si matasoasa ca o supa, de care greu se poate desparti.
Si eu am intalnit locuri de care m-am despartit greu, obositor de frumoase sau in care nu poti fi trist, locuri in care m-am simtit oribil, sau locuri de care mi-e dor.
Va propun un joc al imaginatiei:
1.daca spiritul se poate reincarna,
2.daca spiritul cu cat are frecventa de vibratie mai inalta isi poate alege mai multe programe care sa-i placa in noua viata,
3.daca spiritul reincarnat prin asumare si raspundere reuseste sa atraga ceea ce ii place,
atunci nu vad de ce raiul si iadul nu ar fi chiar aici, printre noi, pe Terra.
Un om care are familia care il/o iubeste si este recunoscator pentru asta, are casa care ii place si adora sa fie acasa, practica meseria care ii este si hobby si abia are timp sa respire intre doua proiecte, acest om traieste in rai!
Un om care isi uraste familia, il sufoca casa, nu ii place si face de nevoie o munca oarecare, este mereu suparat si cicalitor, pai asta este definitia iadului!
Cred ca de aceea raiul si iadul nu se pot defini, ele depind in mare masura de persoana care le analizeaza, de varsta sa astrala, de dorinta sa de a trai in vibratia iubirii sau a fricii, adica de alegeri, preferinte, gusturi.
Parerea mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Oglinzile eseniene

https://www.youtube.com/watch?v=QKCDY93APWs