luni, 4 septembrie 2017

Carmen

Are 14 ani, este bruneta, constructie alungita tip Barbie, si are o inteligenta complexa, o adolescenta tipica din clasa de mijloc italiana... Nu imi este foarte draga pentru ca e alintata si manipulativa, dar trebuie sa recunosc ca ma deranjeaza la ea fix defectele mele... :)
Am ales sa incep aceasta serie cu ea pentru ca observand-o mi-a venit o idee interesanta. Carmen este precum furtuna, nu sta locului decat atasata de telefon/computer, isi cunoaste interesul si stie sa se faca iubita, de aceea este indragita de toata lumea. Dar mi-a atras atentia legatura ei speciala cu bunicul, il signore Mattia, pur si simplu o conexiune dincolo de aceasta realitate. Carmen se pupa cu toate rudele, dar cand isi imbratiseaza bunicul se topesc/amesteca/devin unul. Iar cand se privesc totul dispare in jurul lor. Astfel mi-a venit idea, daca se cunosc bine din alta viata/vieti?!?
Domnul Mattia a avut un frate mort la 23 de ani din cauze nu foarte bine cunoscute, un fel de infectie interna. La acel moment domnul Mattia avea 28 de ani, era deci in 1952, si scapasera amandoi "la mustata" de implicarea in cel de-al doilea razboi mondial. Stiu ca i-au trebuit ani buni sa-si revina, s-a casatorit dupa vreo sase ani...
Vazand puternica conexiune a nepoatei cu bunicul, mi-a venit intaia data ideea ca poate, spiritul fratelui s-a reincarnat in nepoata. Se vede cu usurinta ca domnul Mattia este un spirit cu varsta astrala mare, fratele (si nepoata) era mai putin responsabil, mai pus pe farse, pare a fi un spirit mult mai tanar. Si unchiul si nepoata au aceeasi constructie fusiforma si desi pare ca adolescenta seamana fizic perfect cu mama, (domnul Mattia este bunicul patern), ea seamana foarte bine si cu unchiul din poza.
Si atunci am inceput sa ma gandesc la familia mea, si trebuie sa recunosc ca si la noi sunt multe conexiuni stranii.
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totos

La sfarsitul lui august 1981 ne-am intors acasa de la bunicile din Moldova. La granita dintre judetele Bacau si Roman, in satul Galbeni comu...