marți, 5 septembrie 2017

D.D./Dede

Se spune ca al tau copil va semana cu persoana pe care o admiri cel mai mult in timpul sarcinii, si cum favoritul meu era Alain Delon, puiul meu ii seamana un pic. :)
Pentru ca nu puteam impaca educatia severa pe care am primit-o cu moda mult mai libertina a timpului, evident ca nu ma puteam apropia prea mult de niciun baiat, am decis: casatoria nu este potrivita pentru mine! Totusi imi plac enorm copiii, ma inteleg excelent cu ei, si imi doream un copil. Am incercat sa infiez, nu am putut pentru ca nu eram casatorita... :)
Atunci am decis ca trebuie sa imi fac propriul copil, desi nu eram sigura ca sunt in stare. Aveam deja 29 de ani si timpul trecea, de aceea am facut tot posibilul sa "ma indragostesc". Am ales un barbat sanatos a carei partenera se plangea de chiuretaje, si... am reusit! La 31 de ani si jumatate a sosit cel mult asteptat si dorit, din pacate doar de mine.
Primul meu prieten a fost Daniel Berceanu, pe la 13 ani. Eram in clasa a opta, era deja toamna, ne plimbam prin cartier tinandu-ne de mana, asa a trecut si iarna si primavara. Pe la sfarsitul lui mai, eram la scoala cand am aflat vestea: "Daniel s-a inecat in Dunare!" Au traversat in grup Dunarea si la intoarcere, obosit, a fost prins de un anafor, si fiind tuns foarte scurt, nici de par nu au putut sa il apuce, sa il ajute sa iasa din curent. Corpul i-a fost gasit dupa o saptamana la filtrul de la Galati. Nici acum nu pot crede ca e mort. Ani intregi am pandit multimea, asteptandu-ma sa apara de niciunde, sa-mi zambeasca ca altadata.
Pentru ca Dede aparea din golul/neantul unde disparuse Daniel, ii poarta numele si dragostea. Nu am incercat sa il invat pe Dede sa inoate, desi eu am invatat sa inot la scoala, pentru ca vecinatatea Dunarii imi dadea frisoane, straniu a fost ca nici el nu voia sa invete, atunci cand s-a ivit ocazia.
Pe de alta parte, Dede nu are nicio conexiune cu restul familiei, desi matusicile si bunica au incercat mereu sa il apropie, el este oarecum distant. L-am educat autodidact si independent, eu trebuia sa mai si lucrez, apoi ma enervam ca nu are nevoie de mine... :) :) :) Pana si sa citeasca a invatat singur, m-am trezit (inainte de a implini sase ani) ca silabiseste subtitrajul tv.! Am facut treaba buna!
Intr-un fel am stiut mereu ca Daniel a trebuit sa plece ca sa revina sub forma lui Dede. Dupa informatia pe care am acumulat-o pana acum, totul a devenit mult mai limpede. Eu sunt un spirit cu varsta astrala mare, am simtit asta dintotdeauna, uneori am senzatia ca am trait sute de ani, probabil intr-una din vieti am fost calugar si am jurat credinta Domnului pentru eternitate, si este posibil ca de aceea am simtit dintotdeauna ca nu ma voi casatori. Si Daniel este un spirit cu varsta astrala mare, poate ca stiind problema mea, dar dorind sa-mi ramana aproape, s-a intors ca si fiu, dupa 16 ani.
Voi invata sa masor radiestezic si ma voi convinge.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totos

La sfarsitul lui august 1981 ne-am intors acasa de la bunicile din Moldova. La granita dintre judetele Bacau si Roman, in satul Galbeni comu...